Hoppsan, ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig! Men bara lugn, vi hjälper dig. Vi erbjuder 90 dagars öppet köp på våra produkter.* På den här sidan hittar du information om hur du skickar tillbaka produkter du inte längre vill ha, hur du reklamerar trasiga produkter och hur du går tillväga om det är något annat som blivit tokigt i din beställning.
*Öppet köp gäller ej livsmedel och personliga produkter som därför ej kan returneras.
Har du valt faktura som betalsätt? Glöm inte att kontakta Klarna på www.klarna.com om fakturan för denna order inte är betald, så att du undviker påminnelseavgifter.
OBS. Kostnader för tjänster, såsom frakt, expressfrakt, presentinslagning och hälsningskort, återbetalas inte. Dessa tjänster anses som fullbordade när de har tillhandahållits, vilket inkluderar att skicka paketet från vårt lager och förbereda det enligt dina specifikationer.Om du inte anmält returen via vår retursida kan du ladda ner en returblankett som du lägger tillsammans med produkterna du vill skicka tillbaka. Blanketten laddar du ner här -> Returblankett<-
Vi hjälper dig såklart med en reklamation av produkter som på något vis är felaktiga. Gå till vår retursida så hjälper vi dig. För att kunna hantera ditt ärende så smidigt som möjligt uppskattar vi om du skickar med bilder.
Saknas det något i din beställning, eller har du fått en produkt du inte beställt? fyll i ditt ärende här.
Enligt lagen ska varan reklameras inom det som kallas 'skälig tid' efter att felet har upptäckts. Vi rekommenderar alltid att reklamera en felaktig vara så fort som möjligt.
Blixtsnabb klimatkompenserad leverans
Skickar till mottagaren, slår in och skickar kort, vi löser allt
och 2 års garanti på alla varor