Upp till 75% på utvalda godsaker! 🎉
Vid öppet köp av skrymmande produkter (produkter som är större/tyngre än vad som ryms i ett standardpaket, tex Badbalja för vuxna och Outlust Taktält till Bil) är det du som kund som ansvarar för bokning av returen och kostnaderna i samband med denna. Vår vanliga returfraktsedel som kan köpas via vår retursida gäller alltså inte för skrymmande produkter.
Har du frågor om returer av skrymmande produkter kan du alltid kontakta vår kundtjänst för hjälp och vägledning.
Ångrar du ditt köp strax efter du klickat iväg beställningen? Tyvärr har vi inte möjlighet att stoppa din beställning eftersom vårt lager jobbar väldigt snabbt. Det enklaste för dig som kund är att du helt enkelt inte hämtar ut paketet när det kommit till paketombudet. Då skickas det tillbaka till vårt lager, vi hanterar det som en retur och det kostar inte dig något. Tänk på att pausa din faktura hos Klarna, så att du inte får en påminnelseavgift för denna. Så snart vi har bearbetat din retur kommer du att få en uppdaterad faktura från Klarna.
Vi hjälper dig såklart med en reklamation av produkter som på något vis är felaktiga. Du kan också få hjälp att reklamera ditt köp om vi av någon anledning inte kan leverera din order inom skälig tid. Du har alltid 2 års garanti och 3 års reklamationsrätt på samtliga produkter med undantag för livsmedel och batterier. Gå till vår retursida och fyll i ditt ärende så hjälper vi dig. För att kunna hantera ditt ärende så smidigt som möjligt uppskattar vi om du skickar med bilder.
Enligt lagen ska varan reklameras inom det som kallas 'skälig tid' efter att felet har upptäckts. Vi rekommenderar alltid att reklamera en felaktig vara så fort som möjligt.
Saknas det något i din beställning, eller har du fått en produkt du inte beställt? Kontakta oss så löser vi det, fyll i ditt ärende här.
Har du fler frågor om returer och reklamationer? Läs mer i vår FAQ.
Blixtsnabb klimatkompenserad leverans
Skicka till mottagaren, slå in och skicka kort, vi löser allt
och 2 års garanti på alla varor