
Vi använder cookies på sajten för att den ska fungera så bra som möjligt. Cookies används t.ex. för att visa produkter i kundvagnen, för statistik och analyser som förbättrar och anpassar innehåll, samt för riktad marknadsföring. Allt för att ditt besök ska bli så fantastisk som möjligt! Vill du veta mer? Klicka på länken för cookie-inställningar.
Hoppsan, ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig! Men bara lugn, vi hjälper dig. På den här sidan hittar du information om hur du skickar tillbaka produkter du inte längre vill ha, hur du reklamerar trasiga produkter och hur du går tillväga om det är något annat som blivit tokigt i din beställning.
Om du inte anmält returen via vår retursida kan du ladda ner en returblankett som du lägger tillsammans med produkterna du vill skicka tillbaka. Blanketten laddar du ner här -> Returblankett<-
Vid öppet köp av skrymmande produkter (produkter som är större/tyngre än vad som ryms i ett standardpaket, tex Badbalja för vuxna) är det du som kund som ansvarar för bokning av returen och kostnaderna i samband med denna. Vår vanliga returfraktsedel som kan köpas via vår retursida gäller alltså inte för skrymmande produkter.
Har du frågor om returer av skrymmande produkter kan du alltid kontakta vår kundtjänst för hjälp och vägledning.
Observera! Vid retur av Outlust Taktält till bil, vänligen kontakta kundtjänst för bokning av upphämtning med DHL.
Vi hjälper dig såklart med en reklamation av produkter som på något vis är felaktiga. Gå till vår retursida så hjälper vi dig. För att kunna hantera ditt ärende så smidigt som möjligt uppskattar vi om du skickar med bilder.
Saknas det något i din beställning, eller har du fått en produkt du inte beställt? fyll i ditt ärende här.
Enligt lagen ska varan reklameras inom det som kallas 'skälig tid' efter att felet har upptäckts. Vi rekommenderar alltid att reklamera en felaktig vara så fort som möjligt.
Blixtsnabb klimatkompenserad leverans
Skickar till mottagaren, slår in och skickar kort, vi löser allt
och 2 års garanti på alla varor