Varm? Svalka dig med vår smarta fläkt!
Om du inte anmält returen via vår retursida kan du ladda ner en returblankett som du lägger tillsammans med produkterna du vill skicka tillbaka. Blanketten laddar du ner här -> Returblankett<-
Vid öppet köp av skrymmande produkter (produkter som är större/tyngre än vad som ryms i ett standardpaket, tex Badbalja för vuxna och Outlust Taktält till Bil) är det du som kund som ansvarar för bokning av returen och kostnaderna i samband med denna. Vår vanliga returfraktsedel som kan köpas via vår retursida gäller alltså inte för skrymmande produkter.
Har du frågor om returer av skrymmande produkter kan du alltid kontakta vår kundtjänst för hjälp och vägledning.
Vi hjälper dig såklart med en reklamation av produkter som på något vis är felaktiga. Du kan också få hjälp att reklamera ditt köp om vi av någon anledning inte kan leverera din order inom skälig tid. Du har alltid 2 års garanti och 3 års reklamationsrätt på samtliga produkter med undantag för livsmedel och batterier. Gå till vår retursida och fyll i ditt ärende så hjälper vi dig. För att kunna hantera ditt ärende så smidigt som möjligt uppskattar vi om du skickar med bilder.
Enligt lagen ska varan reklameras inom det som kallas 'skälig tid' efter att felet har upptäckts. Vi rekommenderar alltid att reklamera en felaktig vara så fort som möjligt.
Saknas det något i din beställning, eller har du fått en produkt du inte beställt? Kontakta oss så löser vi det, fyll i ditt ärende här.